
aku nda ingat time kena amik gambar ni. kecik lagi bah. nasib mak bapak aku ada tangkap gambar kami time kecik². kalau nda teda la kenangan sampai skarang. aku nda silap time ni umur aku baru 2 ta
hun setengah. time ni aku
sorang je pompuan. umur 7 tahun baru aku
dapat adik pompuan. umur 14 tahun baru dapat sorang lagi adik pompuan. huhu. main pun ngan abang2 dan adik lelaki. main beskal, guli, teda main masak² ka patung² ka. mo main smua tu kena p rumah jiran sebelah la. atau balik kampung jumpa ngan kazen² pompuan. gambar bapa aku lagi blom upload. nanti la blk kg aku amik. skang teda lam simpanan. aku tau aku memang comel time ni. hehe. skang lagilah bertambah comelnya.
Lokasi penggambaran : Pantai Manis, Kampung Kuala, Papar
Saturday, March 20, 2010
zaman dolo²
Posted by WiwieNs at 12:13 PM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

6 comments:
bila masa gambar ni didigitizekan
ala dah lama tangkap gambar ni pakai kamera hp. tu yg nda berapa terang. gambar semula dari album dirumah di kampung. dah lama lam pc. baru tejumpa balik td pas di godek²
au meh. bukan pc pg da pomat balik2 ka. ada lakat ka file dalam.
kan abg ada save. syg minta save aritu. bistu abg pikir dapat dr mana la ni
uit ada rupanya tpg save. ehe. x ingat ba. tp macam ingat jua ada gambar2 ani. mcm tyg pnah upload ka. dmana ntah. dooolok la
x pnah upload mana² bah
Post a Comment