aku dah start niaga di pasar minggu la pulak. hehe. kul 6.30 pagi ahad 28 Mac adalah hari pertama aku dan ofismate ku memulakan bisnes di pasar minggu. sungguh memberangsangkan. alhamdulillah. permulaan yang memberikan lagi semangat untuk minggu2 yang seterusnya. seronok banget. sekarang tengah bincang untuk membesarkan lagi bisnes ni. mo mempelbagaikan jualan lagi kali ni. setakat ni baru jual tudung dan barangan mekap aja. pasni... tunggu...hehe. akan datang mo jual online lagi. tp lom upload lg
Sunday, March 28, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

0 comments:
Post a Comment