BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 20, 2010

tumpinai


pinaiiiiiiiiiiiiiii... aku nda tau samada ko masi idup atau nda. biarlah kalau ada orang nampak gambar ko ni ko kana cakap kucing kurap ka bidak ka. yang penting aku yang jaga ko dari ko lahir. aku minta maaf pinai psl nda dapat jaga ko sampai ko hilang. ni pun ko jadi begini pasal ko selalu bergaduh dan digaduh kucing jiran. nanti aku cari gambar ko yang comel sebelum ko jadi gini. ini kebetulan aku jumpa di pc lama ku. rindunya aku ngan pinai. hanya tuhan yang tau. kalau kita nda dapat jumpa didunia aku berdoa supaya kita dapat berjumpa di akhirat nanti. rindunya mo cium ko pinai... mo tidur paluk2 ko :( aku sayang ko pinai. sumpah aku sayang ko. 4ever n ever.

9 comments:

napi said...

:( pg x tercakap apa2. pg tau camana sayang syg ngn pinai..pg sayang kamu dua..

WiwieNs said...

pinai teda pengganti. nda dapat suda sayang kucing lain camana sayang ngan pinai :(

napi said...

ui cpinai atu..bukan kucing ja nda dapat ganti. orang pun nda dapat ganti tu..ehehe..pg tau tu..cmana tahap sayangnya syg ngn pinai. mmg patah tumbuh hilang x berganti. mmuah. hehe. x pa lah, dapat saing2 pinai pun jadi tah. ehehehe

WiwieNs said...

mmg bersaing pun. tp akhirnya tpg jua yang menguasai syg. huhu. sian pinai. mesti ia jelos. tu yang ia menyamal sampai hilang tu

napi said...

ui. pg tau mmg salah tpg pinai ilang. tol pg rasa bersalah..

WiwieNs said...

dapatkan pinai balik

napi said...

alamak. pg kana ..... dulu lah.
nanti tyg ilang dua2.

WiwieNs said...

jangan ba... apa ni. pinai lom mati. dia ilang ja. pg pun jgn la bg tggl tyg mcm pinai. biar tyg yg .... dulu

napi said...

sian ba tgk cpinai. baik ba uking atu. Malaikat ba kali pinai tu. lakat ia menjaga tayang tok. payok